ELIT ÜGYNÖKSÉG
Panaszkezelés
A panaszok bejelentésével és kezelésével kapcsolatos tudnivalókat a Panaszkezelési Szabályzat tartalmazza:
- Panaszkezelési Szabályzat (érv.: 2023.05.10-től) – Letölthető Pdf
- Adatkezelési tájékoztató (érv.: 2023.05.10-től) – Letölthető Pdf
- Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat (érv.: 2023.05.10-től) – Letölthető Pdf
- Szabályzat a Pénzmosás és Terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadalyozásáról (érv.: 2023.05.10-től) – Letölthető Pdf
JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK
Amennyiben –minden törekvésünk ellenére- nem tudtunk Önnek megnyugtató válasszal szolgálni, lehetősége van illetékesség szerint a következő szervezetek segítségét kérni.
A Magyar Nemzeti Bank fogyasztói panaszkezelésről szóló rendeletének 2014. augusztus 1-jétől hatályos módosításának megfelelően tesszük közzé az elutasított panasszal kapcsolatos további fogyasztói kérelmek benyújtásához szükséges formanyomtatványokat:
Fogyasztói kérelem a pénzügyi szolgáltatóhoz – Letölthető Pdf
Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez – Letölthető Pdf
Fogyasztói kérelem a Magyar Nemzeti Bankhoz – Letölthető Pdf
Meghatalmazotton keresztül is megkereshet bennünket! Amennyiben képviseltetni kívánja magát ügye intézésében, úgy kérjük a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalni.
Meghatalmazás minta – Letölthető Pdf
A Fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén:
Magyar Nemzeti Bank
Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Központi levélcím: H-1534 Budapest, BKKP, Postafiók: 777.
Központi telefon: (36-1) 4899-100
Ügyfélszolgálat telefonszáma: (36-80) 203-776
Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Központi telefax: (36-1) 4899-102
Szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén:
Pénzügyi Békéltető Testület:
Levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP, Postafiók 172.
E-mail cím: pbt@mnb.hu
Telefon: (06-1) 4899-700
Bíróság levelezési címe: illetékesség szerint
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a budapesti irodánk épülete nem akadálymentesített.
Panaszbejelentésüket megtehetik eletronikus úton az ugyfelszolgalat@extrema.hu e-mail címen, vagy postai úton a 1061 Budapest, Jókai tér 7. I/12. címre feladott, kitöltött panaszkezelési nyomtatványok elküldésével. Amennyiben személyesen szeretne panaszt tenni, úgy munkatársunk -kérésére- felkeresi Önt egy előre egyeztetett időpontban és helyszínen. Időpont egyeztetésre a központi elérhetőségeink bármelyikén lehetőséget biztosítunk.
EXTREMA Hungary Kft.
Extrema Hungary Kft
1061 Budapest, Jókai tér 7.
I. emelet 12. ajtó, 13-as kapucsengő
Tel.: +36 70 421 0007
Tel.: +36 1 201 2064
E-mail: info@extrema.hu
Web: www.extrema.hu
Nyitva tartás:
hétfő: 08:00 – 16:00
kedd: 08:00 – 16:00
szerda: 08:00 – 16:00
csütörtök: 08:00 – 20:00
péntek: 08:00 – 16:00
MNB engedély szám: H-EN-II-45/2013
(C) 2020 EXTREMA HUNGARY KFT
1061 Budapest, Jókai tér 7. I. emelet 12. ajtó, 13-as kapucsengő | E-mail: info (kukac) extrema.hu | Jogi nyilatkozat
www.extrema.hu