A panaszok bejelentésével és kezelésével kapcsolatos tudnivalókat a Panaszkezelési Szabályzat tartalmazza:

  • Panaszkezelési Szabályzat (érv.: 2017.05.15-től) – Letölthető Pdf
  • Adatkezelési tájékoztató (érv.: 2018.05.52-től) – Letölthető Pdf
  • Adatkezelési és Adatvédelmi Szabályzat (érv.: 2018.05.25-től) – Letölthető Pdf
  • Szabályzat a Pénzmosás és Terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadalyozásáról (érv.: 2017.09.27-től) – Letölthető Pdf

JOGORVOSLATI LEHETŐSÉGEK


Amennyiben –minden törekvésünk ellenére- nem tudtunk Önnek megnyugtató válasszal szolgálni, lehetősége van illetékesség szerint a következő szervezetek segítségét kérni.

A Magyar Nemzeti Bank fogyasztói panaszkezelésről szóló rendeletének 2014. augusztus 1-jétől hatályos módosításának megfelelően tesszük közzé az elutasított panasszal kapcsolatos további fogyasztói kérelmek benyújtásához szükséges formanyomtatványokat:

Fogyasztói kérelem a pénzügyi szolgáltatóhoz – Letölthető Pdf

Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez – Letölthető Pdf

Fogyasztói kérelem a Magyar Nemzeti Bankhoz – Letölthető Pdf

 

Meghatalmazotton keresztül is megkereshet bennünket! Amennyiben képviseltetni kívánja magát ügye intézésében, úgy kérjük a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalni.

Meghatalmazás minta – Letölthető Pdf

A Fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén:

Magyar Nemzeti Bank
Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Központi levélcím: H-1534 Budapest, BKKP, Postafiók: 777.
Központi telefon: (36-1) 4899-100
Ügyfélszolgálat telefonszáma: (36-80) 203-776
Ügyfélszolgálat e-mail címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Központi telefax: (36-1) 4899-102

Szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén:

Pénzügyi Békéltető Testület:
Levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP, Postafiók 172.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: (06-1) 4899-700

Bíróság levelezési címe: illetékesség szerint

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a budapesti  irodánk épülete nem akadálymentesített.

Panaszbejelentésüket megtehetik eletronikus úton az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, vagy postai úton a 1025 Budapest, Fajd u. 2/B címre feladott, kitöltött panaszkezelési nyomtatványok elküldésével. Amennyiben személyesen szeretne panaszt tenni, úgy munkatársunk -kérésére- felkeresi Önt egy előre egyeztetett időpontban és helyszínen. Időpont egyeztetésre a központi elérhetőségeink bármelyikén lehetőséget biztosítunk.

 

EXTREMA Hungary Kft.

Az Extrema Hungary Kft weboldalán süti fájlokat (cookie) használunk, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint.